Reklamacje naszych towarów są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141 poz 1176).
Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres firmy. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność.

Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, wartość towarów zostanie zwrócona na konto Kupującego w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym.

W chwili doręczenia paczki zobowiązani są Państwo sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, zobowiązani są Państwo zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się z personelem ewalizki.pl. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.