Usługa dostawy towaru świadczona jest przez firmę zewnętrzną.

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta sposób, precyzyjnie określony w zamówieniu.

Przesyłka zostaje wysłana kurierem dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty (dla zakupów realizowanych do godziny 12:00) lub kolejnego dnia roboczego (dla zakupów realizowanych po godzinie 12:00).

Za ewentualne opóźnienia firmy kurierskiej sklep ewalizki.pl nie odpowiada.

Za nieodebrany produkt wysłany za pobraniem odpowiada klient. W przypadku nieodebrania przesyłki bądź podania błędnego adresu Klient obciążany jest kwotą 44 zł brutto (Koszt przesyłki i odesłania zwrotnego towaru).

Dokonując płatności przelewem bankowym konieczne jest podanie w tytule płatności imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia. (Dane te są niezbędne. Ich brak spowoduje wydłużenie czasu realizacji Państwa zamówienia, w skrajnych przypadkach jego anulację).

Dostawa zakupionych towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Wysyłkę realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.

Sklep może wysyłać zamówione towary poza granice Polski – w takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia opłaty za przesyłkę.

Ewentualne uszkodzenia zakupionego bądź serwisowanego towaru powstałe podczas transportu należy zgłosić kurierowi lub pracownikowi firmy przewozowej i spisać odpowiedni formularz w jego obecności. Formularz jest jedyną podstawą do zgłoszenia reklamacji przewoźnikowi i ubiegania się o zwrot należności za towar.

Sklep oraz Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu towarów.