Pozostawienie towaru w serwisie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Każdy klient oddający towar do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
- Serwis przyjmując towar do naprawy wydaje pokwitowanie serwisowe. Wydanie sprzętu możliwe jest tylko i wyłącznie po okazaniu przez klienta tegoż pokwitowania i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze. W sytuacji braku pokwitowania, sprzęt można odebrać jedynie na podstawie dowodu tożsamości.
- Serwis zastrzega sobie prawo do wykorzystania części zamiennych (nie oryginalnych).
- Podany czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec wydłużeniu. Serwisy są realizowane w kolejności ich przyjęć.
- Za towar pozostawiony w serwisie i nie odebrany w przeciągu 60 dni roboczych od dnia poinformowania przez serwis klienta jest pobierana opłata magazynowa w wysokości 5 zł za każdy dzień magazynowania.
- Po upływie 90 dni nieodebrany z serwisu sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne.
- Serwis zastrzega sobie prawo do oddania nienaprawionego towaru. Wynika to z faktu braku części, a części zamienne mogą mieć wpływ na dalszą funkcjonalność towaru.
- Wszystkie kwoty podawane przez serwisantów są kwotami brutto.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy znajdujące się w towarze powierzonym serwisowi.
- Oględziny sprzętu dotyczą wyłącznie usterki podanej przez klienta.
- Na wszelkie usługi serwis udziela 30 dniowej lub 90 dniowej gwarancji. Gwarancja ta dotyczy prawidłowego działania wymienionej części.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 Dz. U Nr 02.101.926