Serwis ewalizki.pl prowadzi profesjonalne usługi w zakresie konserwacji i naprawy toreb oraz pozostałego sprzętu bagażowego dla firm oraz osób prywatnych na terenie całej Polski m.in takich marek jak Samsonite, Delsey, Rimova, Bubule, Puccini, TopMove, HEYS oraz wielu innych.
Naprawiamy: plecaki, torby podróżne, walizki teczki, dyplomatki, torebki
Wymieniamy: kółka, suwaki, rączki, stelaże, podszewki, zamki.
Zgłoszenie stacjonarne
Zapraszamy do naszych serwisów stacjonarnych
- Al. Krakowska 264 02-210 Warszawa
czynny pn -pt 10:00-18:00
tel. +48 884-390-990 - ul. Kościuszki 65 26-500 Szydłowiec
czynny pon -pt 8:00 – 16:00
tel. 502-073-503
Zgłoszenie wysyłkowe na terenie całego kraju
Zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu wysyłkowego.
Proszę wysyłać nam zdjęcie uszkodzenia na:
adres mailowy: sklep@e-walizki.pl
lub
WhatsApp: https://tiny.pl/7kctx
W odpowiedzi zwrotnej otrzymają Państwo wycenę oraz procedurę związaną z przyjazdem naszego kuriera.
! Jeśli jesteś z Warszawy zapytaj o nasz serwis specjalny!
Zgłoszenie telefoniczne
Usługę mogą Państwo zamówić telefonicznie pod numerem telefonu:
- +48 884-390-990
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pon -pt 10:00-18:00
Zgłoszenie mailowe
Zapraszamy do zgłaszania uszkodzeń drogą elektroniczną wysyłając e-maila na adres: sklep@e-walizki.pl. Przyjęte przez nasz punkt serwisowy zlecenie zostaje potwierdzone i przyjęte do realizacji przez pracownika punktu serwisowego, który skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i wyznaczenia terminu naprawy.
Nasza oferta to profesjonalna, wysyłkowa napraw toreb podróżnych oraz walizek na terenie całej Polski;
- Sprzęt zostanie bezpłatnie zdiagnozowany ;
- Każda usługa naprawy objęta jest 3 miesięczną gwarancją;
- Świadczymy usługi dla klientów indywidualnych oraz firm;
- Wystawiamy faktury VAT;Wydajemy opinie, ekspertyzy i wyceny napraw.
Jak wysłać produkt do Wysyłkowego Serwisu Walizek
Krok 1. Zgłoszenie
Zgłoszenia wysyłane są drogą mailową. W temacie wiadomości należy wpisać SERWIS, a w treści wiadomości należy wpisać numer telefonu kontaktowego oraz rodzaj usterki. Dla szybszego i łatwiejszego określenia problemu można dołączyć zdjęcie uszkodzenia w formie elektronicznej.
Usterkę można zgłosić również telefonicznie pod numerem: +48 884-390-990.
Krok 2. Wysyłka
Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem (wysyłając maila lub telefonując) w celu określenia wstępnej diagnozy i szacowanych kosztów. Po tym kroku przesyłkę należy bezpiecznie spakować, umieszczając w środku kartkę ze swoimi danymi kontaktowymi.
Przesyłka odebrana zostanie za pośrednictwem kuriera.
Wskazówki jak bezpiecznie zapakować przesyłkę:
- produkt należy wysłać w opakowaniu kartonowym, które zapewni maksymalne bezpieczeństwo wysyłanego produktu;
- paczka musi mieć regularne kształty, a jej wymiary nie powinny przekroczyć 140/40/60 cm
- przesyłka powinna zostać dokładnie zaklejona, dzięki czemu nie ulegnie dalszemu uszkodzeniu podczas transportu.
Krok 3. Naprawa
Państwa przesyłka trafia do naszego serwisu, gdzie poddawana jest szczegółowej diagnozie. Po oszacowaniu naprawy kosztów decydują Państwo czy sprzęt zostaje przekazany do serwisu, czy też, na Państwa życzenie sprzęt odsyłamy bez naprawy.
Po zrealizowanej usłudze serwisowej walizki informujemy Państwa o stanie usługi, oraz określamy warunki dokonania płatności za usługę (przelew zwykły, pobranie).
Każda usługa serwisowa objęta jest 3 miesięczną gwarancją na naprawiony produkt.
Krok 4. Odesłanie
Pod wskazany przez Państwa adres wysyłamy produkt nawet w ciągu 72h od momentu przesłania produktu do naszego serwisu.
Koszty usług wysyłkowej naprawy walizek
- Wysyłka kurierem DOOR TO DOOR – od drzwi do drzwi – 40,00 PLN
- Diagnoza usterki w przypadku naprawy – GRATIS
- Ubezpieczenie przesyłki – GRATIS
- Dodatkowa opłata za przesyłkę pobraniową – 5,00 PLN
- 3 miesięczna gwarancja na naprawę – GRATIS
- Serwis specjalny na terenie Warszawy (koszt w jedną stronę) – 15,00 PLN
Odpowiedzialność
Za wady, uszkodzenia oraz jakiekolwiek usterki wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.
Serwis E-walizki zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku oryginalnych części na rynku lub jego zamienników oraz wszystkich niezależnych od serwisu czynników.
Serwis nie zwraca wymienianych części. Uszkodzone części mogą być zwrócone klientowi tylko jeżeli wyraźnie to zaznaczy podczas oddawania produktu do serwisu.
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem serwisu.
Przykładowy cennik
(wymienione ceny podane w standardzie, koszt może ulec zmianie po oszacowaniu przez serwisanta)
Wymiana kółek
Walizka na 4 kółkach typu SPINER:
- Wymiana 4 kółek – 100,00 zł brutto
- Wymiana 3 kółek – 70,00 zł brutto
- Wymiana 2 kółek – 60,00 zł brutto
- Wymiana 1 kółka – 40,00 zł brutto
Walizka na 2 kółkach (kółka plastykowe lub kauczukowe)
- Wymiana 2 kółek – 70,00 zł brutto
- Wymiana 1 kółka – 40,00 zł brutto
Wymiana rączki głównej
- od 45,00 zł brutto
Wymiana stelaża
- od 70,00 do 200,00zł zł brutto (w zależności od rodzaju uszkodzenia)
Wymiana rączki stelażowej
- od 40,00 zł brutto
Wymiana stopek
- 39,00 zł brutto
Wymiana zamka
- od 39,00 do 130,00 zł brutto
Ekspertyza uszkodzenia walizki dla linii lotniczych
- 60,00 zł brutto ( w języku polskim)
- 80,00 zł brutto (dwujęzyczna)