0 0.00

Gwarancja PlusDwa

Promocja Gwarancja PlusDwa została stworzona po to, aby mogli Państwo cieszyć się z użytkowania zakupionej walizki, nie martwiąc się o to co zrobić w razie pojawienia się wad materiałowych i/lub fabrycznych, po zakończeniu okresu gwarancyjnego producenta.
Gwarancja PlusDwa to przedłużenie standardowej gwarancji producenta o dodatkowe 2 lata przez GRUPĘ POLSKI BAGAŻ w cenie produktu.
Chcąc docenić i nagrodzić wszystkich naszych Klientów, dodajemy 2 lata gwarancji do każdej walizki zakupionej poprzez stronę internetową
www.ewalizki.pl totalnie GRATIS!
>> LISTA PRODUKTÓW << Jak to działa? To proste! Na przykład, przy zakupie walizki firmy SAXOLINE udzielamy łącznie 5 lat gwarancji, tj. 3 lata gwarancji producenta plus dodatkowe 2 lata. Regulamin Gwarancja PlusDwa Promocja Gwarancja PlusDwa obowiązuje od dnia 14 maja 2014 r. do odwołania i dotyczy wszystkich walizek zakupionych w ww. okresie poprzez sklep internetowy www.ewalizki.pl Gwarancja PlusDwa polega na wydłużeniu okresu trwania gwarancji producenta walizki będącej przedmiotem zakupu o kolejne dwa lata. Okres gwarancji producenta podany jest na karcie gwarancyjnej wewnątrz produktu i/lub w wykazie cech produktu na naszej stronie internetowej. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu. W przypadku pojawienia się wad materiałowych i/lub fabrycznych po zakończeniu okresu gwarancyjnego producenta, Organizator Promocji dokona naprawy lub wymiany produktu na swój koszt w okresie trwania gwarancji w ramach promocji PlusDwa. Koszt dostarczenia reklamacji pokrywa wysyłający. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem zużycia, niewłaściwego użytkowania, przeciążeń, szkód powstałych w wyniku otarć, działania temperatury lub chemikaliów a także uszkodzeń powstałych podczas transportu lub w wyniku wypadku lub innych niewymienionych. Uwaga! W przypadku gdy Państwa bagaż został uszkodzony mechanicznie przez przewoźnika w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z nim, macie Państwo możliwość dochodzenia swoich praw bezpośrednio u przewoźnika.